0 of 15 Vragen completed
Vragen:
Je hebt de examen al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Examen is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de examen te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
0 of 15 Vragen answered correctly
Uw tijd:
De tijd is verstreken
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Behaalde punt(en): 0 of 0, (0)
0 verslag(en) in afwachting (mogelijke punt(en): 0)
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Hans gaat zo met zijn dienst beginnen. Hij wil meteen gaan rijden. Wat is juist?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
In de deur van de vrachtwagen zit een keuringssticker (installatieplaatje) van de tachograaf met keuringsdatum 22-02-2020. Wanneer loopt deze keuring af?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Welke gegevens staan er onder andere op deze keuringssticker (installatieplaatje)
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Welke stelling is juist?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Wie is er aansprakelijk als Hans besluit om verder te rijden?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Tijdens het rijden ziet Hans dat de tachograaf het niet meer doet. Het blijkt dat dit al de tweede keer in 3 dagen is dat Hans een probleem heeft met de tachograaf. Enige tijd geleden was er ook al iets mis met de tachograaf.
Wat moet Hans nu doen?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Tijdens het rijden ziet Hans dat de tachograaf het niet meer doet. Het blijkt dat dit al de tweede keer in 3 dagen is dat Hans een probleem heeft met de tachograaf. Enige tijd geleden was er ook al iets mis met de tachograaf.
Uiteindelijk heeft de file voor Köln maar 30 minuten extra tijd gekost. Hierna kan Hans zonder verder oponthoud zijn weg vervolgen.
Hoeveel rijtijd heeft Hans nog over?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Tijdens het rijden ziet Hans dat de tachograaf het niet meer doet. Het blijkt dat dit al de tweede keer in 3 dagen is dat Hans een probleem heeft met de tachograaf. Enige tijd geleden was er ook al iets mis met de tachograaf.
Uiteindelijk heeft de file voor Köln maar 30 minuten extra tijd gekost. Hierna kan Hans zonder verder oponthoud zijn weg vervolgen.
Hoeveel pauze moet Hans nemen als hij 2,5 uur doorrijdt?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Tijdens het rijden ziet Hans dat de tachograaf het niet meer doet. Het blijkt dat dit al de tweede keer in 3 dagen is dat Hans een probleem heeft met de tachograaf. Enige tijd geleden was er ook al iets mis met de tachograaf.
Uiteindelijk heeft de file voor Köln maar 30 minuten extra tijd gekost. Hierna kan Hans zonder verder oponthoud zijn weg vervolgen.
Hans wil vandaag een normale dagelijkse rijtijd doen.
Hoeveel rijtijd heeft Hans nog over na zijn pauze?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Tijdens het rijden ziet Hans dat de tachograaf het niet meer doet. Het blijkt dat dit al de tweede keer in 3 dagen is dat Hans een probleem heeft met de tachograaf. Enige tijd geleden was er ook al iets mis met de tachograaf.
Uiteindelijk heeft de file voor Köln maar 30 minuten extra tijd gekost. Hierna kan Hans zonder verder oponthoud zijn weg vervolgen.
Hans wil vandaag een normale dagelijkse rijtijd doen.
Hoeveel rijtijd zou Hans nog hebben als hij gebruik zou willen maken van de mogelijkheid voor een verlengde dagelijkse rijtijd?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Tijdens het rijden ziet Hans dat de tachograaf het niet meer doet. Het blijkt dat dit al de tweede keer in 3 dagen is dat Hans een probleem heeft met de tachograaf. Enige tijd geleden was er ook al iets mis met de tachograaf.
Uiteindelijk heeft de file voor Köln maar 30 minuten extra tijd gekost. Hierna kan Hans zonder verder oponthoud zijn weg vervolgen.
Hans wil vandaag een normale dagelijkse rijtijd doen.
Hoeveel uur zou Hans maximaal per dag mogen werken?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Tijdens het rijden ziet Hans dat de tachograaf het niet meer doet. Het blijkt dat dit al de tweede keer in 3 dagen is dat Hans een probleem heeft met de tachograaf. Enige tijd geleden was er ook al iets mis met de tachograaf.
Uiteindelijk heeft de file voor Köln maar 30 minuten extra tijd gekost. Hierna kan Hans zonder verder oponthoud zijn weg vervolgen.
Hans wil vandaag een normale dagelijkse rijtijd doen.
Hoeveel uur zou Hans volgens de normale dagelijks rusttijd minimaal moeten rusten voordat hij de volgende dag weer mag beginnen?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Tijdens het rijden ziet Hans dat de tachograaf het niet meer doet. Het blijkt dat dit al de tweede keer in 3 dagen is dat Hans een probleem heeft met de tachograaf. Enige tijd geleden was er ook al iets mis met de tachograaf.
Uiteindelijk heeft de file voor Köln maar 30 minuten extra tijd gekost. Hierna kan Hans zonder verder oponthoud zijn weg vervolgen.
Hans wil vandaag een normale dagelijkse rijtijd doen.
De dagelijkse rust mag gesplitst worden. Hoe?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Tijdens het rijden ziet Hans dat de tachograaf het niet meer doet. Het blijkt dat dit al de tweede keer in 3 dagen is dat Hans een probleem heeft met de tachograaf. Enige tijd geleden was er ook al iets mis met de tachograaf.
Uiteindelijk heeft de file voor Köln maar 30 minuten extra tijd gekost. Hierna kan Hans zonder verder oponthoud zijn weg vervolgen.
Hans wil vandaag een normale dagelijkse rijtijd doen.
Hoe vaak per week mag er een verkorte dagelijkse rusttijd zijn?
Hans de Winter is een ervaren chauffeur. Hij is werkzaam bij De Mooij Logistics in Veldhoven. Uit economisch oogpunt staat zijn vrachtauto dichtbij zijn huis geparkeerd zodat hij vanaf die locatie kan vertrekken. Vandaag (dinsdag) heeft hij een aantal adressen waar moet worden gelost in Duitsland en België. Als eerste adres moet hij naar Köln (D).
Ondanks dat Hans al om 01:00 uur in de ochtend vertrekt, komt hij om 02:30 uur voor Köln in een langzaam rijdende file terecht.
Terwijl Hans in de file staat komt hij erachter dat de tachograaf al twee maanden geleden gekeurd had moeten zijn.
Tijdens het rijden ziet Hans dat de tachograaf het niet meer doet. Het blijkt dat dit al de tweede keer in 3 dagen is dat Hans een probleem heeft met de tachograaf. Enige tijd geleden was er ook al iets mis met de tachograaf.
Uiteindelijk heeft de file voor Köln maar 30 minuten extra tijd gekost. Hierna kan Hans zonder verder oponthoud zijn weg vervolgen.
Hans wil vandaag een normale dagelijkse rijtijd doen.
Hans gaat ook weleens samen met een collega op pad wanneer het om langere, meerdaagse, ritten gaat. Ze besturen dan het voertuig om en om.
Welke van de volgende stellingen is correct?