0 of 15 Vragen completed
Vragen:
Je hebt de examen al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Examen is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de examen te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
0 of 15 Vragen answered correctly
Uw tijd:
De tijd is verstreken
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Behaalde punt(en): 0 of 0, (0)
0 verslag(en) in afwachting (mogelijke punt(en): 0)
Â
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
De werkgever van Ciska moet haar belangrijke informatie verstrekken. Welke?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Wat kan Ciska het beste doen, nu ze merkt dat ze te weinig informatie heeft gekregen?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Hoe kan Ciska het beste handelen nu ze, buiten haar schuld om, te laat gaat vertrekken omdat een aantal passagiers te laat kwam?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Wat is belangrijke informatie die een touringcarchauffeur, voor vertrek, altijd aan de passagiers moet geven?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
De verantwoordelijke voor deze groep is:
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Als Ciska met de groep al een tijd onderweg is komen ze op de A2 bij Utrecht in de file terecht. Ze zullen nu nog later aankomen in Amstelveen en daar zijn de passagiers uiteraard niet erg blij mee. Uit frustratie gaan een aantal passagiers op zoek naar drank en kijken in de bar. Daar is niks te vinden dus er ontstaat nog meer ontevredenheid.
De passagiers worden ongeduldig en roepen naar Ciska dat ze harder moet gaan rijden omdat ze anders te laat in Amstelveen aankomen. Hoe kan Ciska het best reageren?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Als Ciska met de groep al een tijd onderweg is komen ze op de A2 bij Utrecht in de file terecht. Ze zullen nu nog later aankomen in Amstelveen en daar zijn de passagiers uiteraard niet erg blij mee. Uit frustratie gaan een aantal passagiers op zoek naar drank en kijken in de bar. Daar is niks te vinden dus er ontstaat nog meer ontevredenheid.
Bij de bar in de bus ziet Ciska een man die op zoek is naar drank. Wat moet Ciska tegen de man zeggen?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Als Ciska met de groep al een tijd onderweg is komen ze op de A2 bij Utrecht in de file terecht. Ze zullen nu nog later aankomen in Amstelveen en daar zijn de passagiers uiteraard niet erg blij mee. Uit frustratie gaan een aantal passagiers op zoek naar drank en kijken in de bar. Daar is niks te vinden dus er ontstaat nog meer ontevredenheid.
Ciska besteedt best veel aandacht aan de onrustige mensen in de bus. Welke van de volgende stellingen is juist?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Als Ciska met de groep al een tijd onderweg is komen ze op de A2 bij Utrecht in de file terecht. Ze zullen nu nog later aankomen in Amstelveen en daar zijn de passagiers uiteraard niet erg blij mee. Uit frustratie gaan een aantal passagiers op zoek naar drank en kijken in de bar. Daar is niks te vinden dus er ontstaat nog meer ontevredenheid.
Hoe kan Ciska laten zien dat ze een professionele chauffeur is?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Als Ciska met de groep al een tijd onderweg is komen ze op de A2 bij Utrecht in de file terecht. Ze zullen nu nog later aankomen in Amstelveen en daar zijn de passagiers uiteraard niet erg blij mee. Uit frustratie gaan een aantal passagiers op zoek naar drank en kijken in de bar. Daar is niks te vinden dus er ontstaat nog meer ontevredenheid.
Is er nog iets wat Ciska kan doen om de situatie te verbeteren?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Als Ciska met de groep al een tijd onderweg is komen ze op de A2 bij Utrecht in de file terecht. Ze zullen nu nog later aankomen in Amstelveen en daar zijn de passagiers uiteraard niet erg blij mee. Uit frustratie gaan een aantal passagiers op zoek naar drank en kijken in de bar. Daar is niks te vinden dus er ontstaat nog meer ontevredenheid.
Door alle omstandigheden komen ze te laat aan bij het Wagener Stadion en missen ze een deel van de hockeywedstrijd. De rest van de wedstrijd valt ook nog eens tegen. Erg teleurgesteld en mopperend stappen de supporters in om richting huis te gaan.
Hoe kan Ciska het beste handelen voor ze aan de terugreis gaat beginnen?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Als Ciska met de groep al een tijd onderweg is komen ze op de A2 bij Utrecht in de file terecht. Ze zullen nu nog later aankomen in Amstelveen en daar zijn de passagiers uiteraard niet erg blij mee. Uit frustratie gaan een aantal passagiers op zoek naar drank en kijken in de bar. Daar is niks te vinden dus er ontstaat nog meer ontevredenheid.
Door alle omstandigheden komen ze te laat aan bij het Wagener Stadion en missen ze een deel van de hockeywedstrijd. De rest van de wedstrijd valt ook nog eens tegen. Erg teleurgesteld en mopperend stappen de supporters in om richting huis te gaan.
Bij Abcoude krijgt Ciska een aanrijding met een personenauto. Ciska stopt de bus op de vluchtstrook, stapt uit en ziet dat er een kras op de bus zit.
Eenmaal terug in de bus constateert Ciska dat een aantal passagiers erg geschrokken zijn en dat twee passagiers hun hoofd hebben gestoten tijdens de poging van Ciska om de personenauto te ontwijken.
Heeft Ciska deze situatie goed aangepakt?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Als Ciska met de groep al een tijd onderweg is komen ze op de A2 bij Utrecht in de file terecht. Ze zullen nu nog later aankomen in Amstelveen en daar zijn de passagiers uiteraard niet erg blij mee. Uit frustratie gaan een aantal passagiers op zoek naar drank en kijken in de bar. Daar is niks te vinden dus er ontstaat nog meer ontevredenheid.
Door alle omstandigheden komen ze te laat aan bij het Wagener Stadion en missen ze een deel van de hockeywedstrijd. De rest van de wedstrijd valt ook nog eens tegen. Erg teleurgesteld en mopperend stappen de supporters in om richting huis te gaan.
Bij Abcoude krijgt Ciska een aanrijding met een personenauto. Ciska stopt de bus op de vluchtstrook, stapt uit en ziet dat er een kras op de bus zit.
Eenmaal terug in de bus constateert Ciska dat een aantal passagiers erg geschrokken zijn en dat twee passagiers hun hoofd hebben gestoten tijdens de poging van Ciska om de personenauto te ontwijken.
Wat is bij calamiteiten en ongevallen in de meeste gevallen de juiste volgorde van handelen?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Als Ciska met de groep al een tijd onderweg is komen ze op de A2 bij Utrecht in de file terecht. Ze zullen nu nog later aankomen in Amstelveen en daar zijn de passagiers uiteraard niet erg blij mee. Uit frustratie gaan een aantal passagiers op zoek naar drank en kijken in de bar. Daar is niks te vinden dus er ontstaat nog meer ontevredenheid.
Door alle omstandigheden komen ze te laat aan bij het Wagener Stadion en missen ze een deel van de hockeywedstrijd. De rest van de wedstrijd valt ook nog eens tegen. Erg teleurgesteld en mopperend stappen de supporters in om richting huis te gaan.
Bij Abcoude krijgt Ciska een aanrijding met een personenauto. Ciska stopt de bus op de vluchtstrook, stapt uit en ziet dat er een kras op de bus zit.
Eenmaal terug in de bus constateert Ciska dat een aantal passagiers erg geschrokken zijn en dat twee passagiers hun hoofd hebben gestoten tijdens de poging van Ciska om de personenauto te ontwijken.
Ciska heeft via de app ‘Mobiel schademelden’ het schadeformulier ingevuld en gaat weer achter het stuur zitten en wil wegrijden. Ze heeft het gevoel dat ze iets is vergeten. Wat?
Ciska Boers werkt als chauffeur bij touringcarbedrijf Hellinga B.V. Het is zondagochtend en Ciska brengt vandaag een groep van ruim 40 personen naar het Wagener Stadion in Amstelveen. Om 08:00 uur staat Ciska bij de opstapplaats in Eindhoven. Hier staan op dat moment nog maar 10 mensen te wachten. Om 08:15 uur komt een man zich melden bij Ciska dat hij de reisleider is en dat hij de namen heeft van alle passagiers. Zo kan hij ook controleren wie er al is en wie nog moet komen.
Het is inmiddels 08:45 uur als de laatste passagiers instappen en dit is later dan verwacht. Ciska hoort dat er wordt geklaagd over de mensen die te laat kwamen, dit is niet goed voor de sfeer in de bus. Ciska wil zich aan de passagiers voorstellen en pakt hiervoor de microfoon om een welkomstwoord uit te spreken. De reactie van de passagier is niet zoals ze had verwacht want deze reageren boos en geven aan dat ze niet teveel moet praten maar een beetje moet opschieten omdat ze anders te laat komen voor de belangrijke hockeywedstrijd.
Als Ciska met de groep al een tijd onderweg is komen ze op de A2 bij Utrecht in de file terecht. Ze zullen nu nog later aankomen in Amstelveen en daar zijn de passagiers uiteraard niet erg blij mee. Uit frustratie gaan een aantal passagiers op zoek naar drank en kijken in de bar. Daar is niks te vinden dus er ontstaat nog meer ontevredenheid.
Door alle omstandigheden komen ze te laat aan bij het Wagener Stadion en missen ze een deel van de hockeywedstrijd. De rest van de wedstrijd valt ook nog eens tegen. Erg teleurgesteld en mopperend stappen de supporters in om richting huis te gaan.
Bij Abcoude krijgt Ciska een aanrijding met een personenauto. Ciska stopt de bus op de vluchtstrook, stapt uit en ziet dat er een kras op de bus zit.
Eenmaal terug in de bus constateert Ciska dat een aantal passagiers erg geschrokken zijn en dat twee passagiers hun hoofd hebben gestoten tijdens de poging van Ciska om de personenauto te ontwijken.
Als Ciska alle passagiers heeft laten uitstappen bij het verzamelpunt rijdt ze terug naar Touringcarbedrijf Hellinga B.V. Ondertussen is het al middernacht en parkeert ze haar bus. Onderweg op de fiets naar huis denkt ze “En zo eindelijk naar bed, ik regel morgen wel met m’n werkgever wat er allemaal is gebeurd.
Wat is de periode waarbinnen Ciska haar werkgever op de hoogte moet stellen van de schade?